Ondersteunen van helpdeskwerkzaamheden

ArchiMate-modellen > GEMMA 2 > ApplicationServices > Ondersteunen van helpdeskwerkzaamheden
Eigenschappen
Elementtype     ApplicationService
Label     Ondersteunen van helpdeskwerkzaamheden
Definitie     Applicatieservice voor het melden en afhandelen van incidenten, problemen en verzoeken.
Toelichting     Bijvoorbeeld functionaliteit voor vastleggen, monitoren en aggregeren van ontvangen meldingen en verzoeken en het sturen van afhandelingprocessen.
Toelichting     Bijvoorbeeld functionaliteit voor vastleggen, monitoren en aggregeren van ontvangen meldingen en verzoeken en het sturen van afhandelingprocessen.
Object ID     8683ad63-d4af-11e5-11ba-005056a85f9c
Object ID     8683ad63-d4af-11e5-11ba-005056a85f9c
Object ID_nl     8683ad63-d4af-11e5-11ba-005056a85f9c,8683ad63-d4af-11e5-11ba-005056a85f9c
Original ID     id-bde89e4a8fcf4d39afafb74650385bff
Semanticsearch     ondersteunen van helpdeskwerkzaamheden
Deze pagina is het laatst bewerkt op 30 mrt 2024 om 12:21.