Beste bezoeker,

op dit moment wordt er een nieuwe release doorgevoerd op GEMMA Online. Hierdoor is de omgeving tijdelijk niet beschikbaar.

Vragen? Stuur een e-mail naar gemmaonline@vng.nl

Met vriendelijke groet, Kenniscentrum Architectuur VNG Realisatie

Ondersteunen van callcenterwerkzaamheden

ArchiMate-modellen > GEMMA 2 > ApplicationFunctions > Ondersteunen van callcenterwerkzaamheden
ArchiMate-element GEMMA 2
ArchiMate_Function.png
Naam  : Ondersteunen van callcenterwerkzaamheden
Definitie  : Functionaliteit voor het ondersteunen van dienstverlening via een call-center.
Toelichting  : Bijv. via het werken met voice-repons en beheer van wachttijden.
Object ID  : b2738be8-8c74-11e5-1099-005056a83192
Object ID  : b2738be8-8c74-11e5-1099-005056a83192
Object ID_nl  : b2738be8-8c74-11e5-1099-005056a83192
Original ID  : id-b2738be8-8c74-11e5-1099-005056a83192
Semanticsearch  : ondersteunen van callcenterwerkzaamheden
Applicatiefunctiecategorie  : CoreApplicationFunctions
Relaties  : 

Onderdeel van:


Is functie van:

  • Callcentercomponent (Component voor met name het efficient verdelen van inkomend telefoonverkeer)
  • Kennisbeheercomponent (Component voor het tonen en bewerken van informatie en kennis door medewerkers.)

Komt voor op   :  ArchiMate views: