Ondersteunen van callcenterwerkzaamheden

ArchiMate-modellen > GEMMA 2 > ApplicationServices > Ondersteunen van callcenterwerkzaamheden
Eigenschappen
Elementtype     ApplicationService
Label     Ondersteunen van callcenterwerkzaamheden
Definitie     Applicatieservice voor het ondersteunen van dienstverlening via een call-center.
Toelichting     Bijv. via het werken met voice-repons en beheer van wachttijden.
Toelichting     Bijv. via het werken met voice-repons en beheer van wachttijden.
Object ID     b2738be8-8c74-11e5-1099-005056a83192
Object ID     b2738be8-8c74-11e5-1099-005056a83192
Object ID_nl     b2738be8-8c74-11e5-1099-005056a83192,b2738be8-8c74-11e5-1099-005056a83192
Original ID     id-cf39a664582b4c5a905c34a40682cb89
Semanticsearch     ondersteunen van callcenterwerkzaamheden
Deze pagina is het laatst bewerkt op 2 apr 2024 om 13:42.