Aan deze wiki wordt momenteel gewerkt. Het kan zijn dat tijdens deze werkzaamheden links niet werken of dat sommige views niet of onvolledig getoond worden.

Ondersteunen van callcenterwerkzaamheden

ArchiMate-modellen > GEMMA 2 > ApplicationFunctions > Ondersteunen van callcenterwerkzaamheden
ArchiMate-element GEMMA 2 ApplicationFunction
ArchiMate_Function.png
Naam  : Ondersteunen van callcenterwerkzaamheden
Definitie  : Functionaliteit voor het ondersteunen van dienstverlening via een call-center.
Toelichting  : Bijv. via het werken met voice-repons en beheer van wachttijden.
GEMMA type  : Geen
Object ID  : b2738be8-8c74-11e5-1099-005056a83192
Applicatiefunctiecategorie  : CoreApplicationFunctions
Relaties  : 

Onderdeel van:


Is functie van:

  • Callcentercomponent (Component voor met name het efficiënt verdelen van inkomend telefoonverkeer)
  • Kennisbeheercomponent (Component voor het tonen en bewerken van informatie en kennis door medewerkers.)


Komt voor op   :  ArchiMate views: