Werkgroep Zaak- Documentservices
De werkgroep Zaak- en Documentservices richt zich op het beheer en de verdere ontwikkeling van het koppelvlak Zaak- en Documentservices.
De werkgroep komt in 2015 een viertal keren in persoon bijeen, te weten op
- 25 maart (locatie Woerden)
- 10 juni (locatie Geonovum)
- 9 september (locatie Woerden)
- 9 december (locatie nog niet bekend)
De bijeenkomsten van de werkgroep Zaak- en Documentservices zullen geclusterd worden met die van verwante standaarden zodat deelnemers die naar meer dan één werkgroep gaan minder tijd aan overhead zoals reistijd etc. kwijt zijn. De bijeenkomsten starten om 10:00 uur en zijn uiterlijk om 15:00 afgelopen. In de agenda van de bijeenkomst kunt u zien op welk tijdstip welke standaard behandeld wordt.
Daarnaast worden teleconferenties gehouden waarbij besluiten genomen worden over zaken die op het discussieplatform aangedragen en eventueel reeds besproken zijn. Doel van de teleconferenties is de hoeveelheid discussie tijdens de reguliere bijeenkomsten te beperken en het makkelijker te maken voor deelnemers aan te haken door het beperken van overhead.
De teleconferenties staan gepland op
- 21 mei van 10:00-11:30 uur
- 9 juli van 10:00-12:00 uur
- 5 november van 09:30-11:30 uur
Deze werkgroep is één van de overleggroepen van GEMMA Ondersteuning.
Actueel[bewerken]
De werkgroep richt zich op dit moment op het verwerken van ervaringen opgedaan tijdens de implementatie van de Zaak- en Documentservices. Deze punten zullen worden meegenomen in de volgende versie van de standaard welke nog dit jaar vastgesteld zal moeten worden.
Eerstvolgend overleg[bewerken]
Op 9 september 2015 staat een overleg gepland. De agenda is nog niet bekend
Vergaderstukken
OUD
Er zijn geen vergaderstukken toegevoegd
Laatstgehouden overleg[bewerken]
De meest recente bijeenkomst van de werkgroep vond plaats op 10 juni 2015. Hieronder de agenda en vergaderstukken van dit overleg.
Agenda
- Welkom en mededelingen
- Notulen vorige vergadering en actielijst
- Stand van zaken en planning
- Vaststellen inhoud release 1.1
- TMLO gegevens
Pauze - Wijzigingen StUF Testplatform en compliancy eisen (oa. CMIS)
- Afsluiten en rondvraag
Programma
- 10:00-12:00 Werkgroep Zaak- Documentservices
- 12:00-12:30 lunch
- 12:30-14:30 Werkgroep Documentcreatieservices
Vergaderstukken en presentaties OUD
- 20150325-Notulen-Bijeenkomst-zaak-documentservices en documentcreatieservices - concept.pdf (PDF-bestand, 152 kB, metadata)
- 20150521 Notulen Teleconferentie ZS-DMS (PDF-bestand, 187 kB, metadata)
- 20150610 Agenda Bijeenkomst DCR en ZS-DMS (PDF-bestand, 83 kB, metadata)
- 20150610 Presentatie Beheerbijeenkomst ZS-DMS en DCR (PDF-bestand, 683 kB, metadata)
Verslag
Dit is nog niet voorhanden.
Leden[bewerken]
De werkgroep Zaak- en Documentservices kent de volgende leden:
- Karl de Boer (JNet)
- Roel de Bruin (Centric)
- Gilbert Frijters (Gemeente Westland)
- Hans Harskamp (Gemeente Woerden)
- Erik de Lepper (Circle Software)
- Björn Ramant (BCT)
- John Rooijakkers (Pink Roccade)
- Andy Verberne (Atos)
- Michiel Verhoef (KING)
- Wouter Wigman (Roxit)
- Dennis de Wit (Pink Roccade)
Voorgaande overleggen[bewerken]
Per overleg treft u de vergaderstukken aan.
2016
- Werkgroep Zaak- Documentservices d.d. 22-11-2016
- Werkgroep Zaak- Documentservices d.d. 22-06-2016
- Werkgroep Zaak- Documentservices d.d. 14-12-2016
2015
- Werkgroep Zaak- Documentservices d.d. 09-07-2015
- Werkgroep Zaak- Documentservices d.d. 10-06-2015
- Werkgroep Zaak- Documentservices d.d. 21-05-2015
- Werkgroep Zaak- Documentservices d.d. 25-03-2015
- Werkgroep Zaak- Documentservices d.d. 12-02-2015
2017