Werkgroep Zaak- Documentservices: verschil tussen versies

Geen bewerkingssamenvatting
Geen bewerkingssamenvatting
Regel 23: Regel 23:
|Datum eerstvolgend overleg=20151105
|Datum eerstvolgend overleg=20151105
|Eerstvolgend overleg intro=Op '''5 november 2015''' staat een overleg gepland in de vorm van een teleconferentie.
|Eerstvolgend overleg intro=Op '''5 november 2015''' staat een overleg gepland in de vorm van een teleconferentie.
|Eerstvolgend overleg agenda=qwerty
|Datum laatstgehouden overleg=20150909
|Datum laatstgehouden overleg=20150909
|Laatstgehouden overleg agenda=#Welkom en mededelingen <br> - Voortgang RGBZ 2.0, StUF ZKN/BG 03.20 <br> - Evaluatie en planning bijeenkomsten volgend jaar <br> - Voorstel samenvoegen werkgroepen <br>
|Laatstgehouden overleg agenda=#Welkom en mededelingen <br> - Voortgang RGBZ 2.0, StUF ZKN/BG 03.20 <br> - Evaluatie en planning bijeenkomsten volgend jaar <br> - Voorstel samenvoegen werkgroepen <br>

Versie van 14 okt 2015 03:43

Inleiding

De werkgroep Zaak- en Documentservices richt zich op het beheer en de verdere ontwikkeling van het koppelvlak Zaak- en Documentservices.

De werkgroep komt in 2015 een viertal keren in persoon bijeen, te weten op

  • 25 maart (locatie Woerden) van 10:00-15:00 uur
  • 10 juni (locatie Geonovum) van 10:00-15:00 uur
  • 9 september (locatie Woerden) van 9:00-13:00 uur
  • 9 december (locatie nog niet bekend)

De bijeenkomsten van de werkgroep Zaak- en Documentservices zullen geclusterd worden met die van verwante standaarden zodat deelnemers die naar meer dan één werkgroep gaan minder tijd aan overhead zoals reistijd etc. kwijt zijn. In de agenda van de bijeenkomst kunt u zien op welk tijdstip welke standaard behandeld wordt.

Daarnaast worden teleconferenties gehouden waarbij besluiten genomen worden over zaken die op het discussieplatform (zie: https://discussie.kinggemeenten.nl/discussie/gemma/koppelvlak-zs-dms) aangedragen en eventueel reeds besproken zijn. Doel van de teleconferenties is de hoeveelheid discussie tijdens de reguliere bijeenkomsten te beperken en het makkelijker te maken voor deelnemers aan te haken door het beperken van overhead.

De teleconferenties staan gepland op

  • 21 mei van 10:00-11:30 uur
  • 9 juli van 10:00-12:00 uur
  • 5 november van 09:30-11:30 uur

De overleggroep Werkgroep Zaak- Documentservices is één van de GEMMA Overleggroepen.

Actueel

De werkgroep richt zich op dit moment op het verwerken van ervaringen opgedaan tijdens de implementatie van de Zaak- en Documentservices. Deze punten zullen worden meegenomen in de volgende versie van de standaard welke nog dit jaar vastgesteld zal moeten worden.

Eerstvolgend overleg

Datum: donderdag 5 november 2015

Op 5 november 2015 staat een overleg gepland in de vorm van een teleconferentie.

Agenda

Agenda is nog niet bekend

Vergaderstukken

{{#smartzip: files=Zds01200 verwerkSynchroneKennisgeving mutatie-wsdl.zip, ZDS ONV-lijst.zip, 20151105 Agenda Teleconferentie ZDS.pdf, 20151105_ZDS_CMIS_scenarios.pdf,|label=Download lijst met documenten als ZIP-bestand|suffix=}}


Laatstgehouden overleg

Datum: woensdag 9 september 2015

Agenda:


  1. Welkom en mededelingen
    - Voortgang RGBZ 2.0, StUF ZKN/BG 03.20
    - Evaluatie en planning bijeenkomsten volgend jaar
    - Voorstel samenvoegen werkgroepen
  2. Notulen en actielijst
    - Documentcreatie services 1.0
    - Zaak- en Documentservices 1.0
  3. Compliancy
    - Compliancy Monitor
    - StUF Testplatform
  4. Namespaces koppelvlakken
    - Toelichting wijzigingsvoorstel
    - Gevolgen
  5. Autorisatie en authenticatie
  6. Implementaties en voortgang
    - Documentcreatie services 1.0
    - Zaak- en Documentservices 1.0
  7. Vast releaseschema, patches en planning
  8. Vaststelling patches
    - Documentcreatie services 1.0
    - Zaak- en Documentservices 1.0
  9. Stand van zaken release Documentcreatie services 1.1
  10. Stand van zaken release Zaak en Documentservices 1.2
    - Toelichting Johan Boer: Notificatie bericht Regie en Zaakservices
  11. Afsluiten en rondvraag


Vergaderstukken

{{#smartzip: files=ZDS ONV-lijst.zip, 20151105 Agenda Teleconferentie ZDS.pdf, 20150909 Verslag Bijeenkomst werkgroepen Documentcreatieservices en Zaak- documentservices .pdf, 20150909 Agenda Bijeenkomst werkgroepen Documentcreatieservices en Zaak.pdf, 20150610 Notulen Bijeenkomst ZS-DMS-.pdf,|label=Download lijst met documenten als ZIP-bestand|suffix=}}



Leden

De overleggroep Werkgroep Zaak- Documentservices kent de volgende leden:

  • Karl de Boer (JNet)
  • Roel de Bruin (Centric)
  • Leon Diepstraten (Gemeente Breda)
  • Gilbert Frijters (Gemeente Westland)
  • Hans Harskamp (Gemeente Woerden)
  • Erik de Lepper (Circle Software)
  • Björn Ramant (BCT)
  • John Rooijakkers (Pink Roccade)
  • Andy Verberne (Atos)
  • Michiel Verhoef (KING)
  • Ernst-Jan Visser (Decos)
  • René Wanders (Decos)
  • Wouter Wigman (Roxit)

Voorgaande overleggen

Per overleg treft u de vergaderstukken aan.


Documenten

Document Metadata Versie Beschrijving Versiedatum
Zip.jpg Standaard testset Zaak en Documentservices 1.0 (ZIP-bestand, 3,38 MB) Metadata icon.jpg 1.3 In bewerking Koppelvlakstandaarden, Berichtenstandaarden 20170714
Zip.jpg Zaak- DocumentServices 1.1.02.zip (ZIP-bestand, 4,31 MB) Metadata icon.jpg 1.1.02 Onbekend Koppelvlakstandaarden, Berichtenstandaarden 20150707


Deze pagina is het laatst bewerkt op 14 okt 2015 om 03:43.