Werkgroep Zaak- Documentservices: verschil tussen versies

Geen bewerkingssamenvatting
Geen bewerkingssamenvatting
Regel 28: Regel 28:


#Welkom en mededelingen
#Welkom en mededelingen
#[https://discussie.kinggemeenten.nl/discussie/gemma/koppelvlak-zs-dms/antwoordobjecttitel-dubbel-tabel-4222-geefzaakdocumentlezen: document.titel dubbel vervolg]
#[https://discussie.kinggemeenten.nl/discussie/gemma/koppelvlak-zs-dms/antwoordobjecttitel-dubbel-tabel-4222-geefzaakdocumentlezen  document.titel dubbel vervolg]
#[https://discussie.kinggemeenten.nl/discussie/gemma/koppelvlak-zs-dms/inventarisatie-cmis-operaties-leverancier: CMIS operaties inventarisatie]
#[https://discussie.kinggemeenten.nl/discussie/gemma/koppelvlak-zs-dms/inventarisatie-cmis-operaties-leverancier CMIS operaties inventarisatie]
#[https://discussie.kinggemeenten.nl/discussie/gemma/koppelvlak-zs-dms/doorgeven-wijziging-major-minor: CMIS operaties parameters in berichten] <br>Zijn er nog andere CMIS parameters die in berichten mee gestuurd moeten worden?  Zo ja welke, kunnen we deze reeds invullen?<br>
#[https://discussie.kinggemeenten.nl/discussie/gemma/koppelvlak-zs-dms/doorgeven-wijziging-major-minor CMIS operaties parameters in berichten] <br>Zijn er nog andere CMIS parameters die in berichten mee gestuurd moeten worden?  Zo ja welke, kunnen we deze reeds invullen?<br>
#[https://discussie.kinggemeenten.nl/discussie/gemma/koppelvlak-zs-dms/archivering-aansluiting-zaak-dms-services-op-het-tmlo: Archivering/TMLO]
#[https://discussie.kinggemeenten.nl/discussie/gemma/koppelvlak-zs-dms/archivering-aansluiting-zaak-dms-services-op-het-tmlo Archivering/TMLO]
#[https://discussie.kinggemeenten.nl/discussie/gemma/koppelvlakken-zs-dms/bepaalt-het-dms-de-documentversie: Documentversie] en [https://discussie.kinggemeenten.nl/discussie/gemma/koppelvlakken-zs-dms/cmisversionlabel-mappen-op-documentversie-ipv-omgekeerd: Documentversie ipv omgekeerd]
#[https://discussie.kinggemeenten.nl/discussie/gemma/koppelvlakken-zs-dms/bepaalt-het-dms-de-documentversie Documentversie] en [https://discussie.kinggemeenten.nl/discussie/gemma/koppelvlakken-zs-dms/cmisversionlabel-mappen-op-documentversie-ipv-omgekeerd Documentversie ipv omgekeerd]
#[https://discussie.kinggemeenten.nl/discussie/gemma/koppelvlakken-zs-dms/vragen-op-bsn-gebruik-ik-daarvoor-geefzaakdetails: GeefZaakDetailsOpBSN]
#[https://discussie.kinggemeenten.nl/discussie/gemma/koppelvlakken-zs-dms/vragen-op-bsn-gebruik-ik-daarvoor-geefzaakdetails GeefZaakDetailsOpBSN]
#Afsluiten en rondvraag
#Afsluiten en rondvraag


Regel 67: Regel 67:
* Karl de Boer (JNet)
* Karl de Boer (JNet)
* Roel de Bruin (Centric)
* Roel de Bruin (Centric)
* Leon Diepstraten (Gemeente Breda)
* Gilbert Frijters (Gemeente Westland)
* Gilbert Frijters (Gemeente Westland)
* Hans Harskamp (Gemeente Woerden)
* Hans Harskamp (Gemeente Woerden)

Versie van 6 jul 2015 15:36


De werkgroep Zaak- en Documentservices richt zich op het beheer en de verdere ontwikkeling van het koppelvlak Zaak- en Documentservices.

De werkgroep komt in 2015 een viertal keren in persoon bijeen, te weten op

  • 25 maart (locatie Woerden)
  • 10 juni (locatie Geonovum)
  • 9 september (locatie Woerden)
  • 9 december (locatie nog niet bekend)

De bijeenkomsten van de werkgroep Zaak- en Documentservices zullen geclusterd worden met die van verwante standaarden zodat deelnemers die naar meer dan één werkgroep gaan minder tijd aan overhead zoals reistijd etc. kwijt zijn. De bijeenkomsten starten om 10:00 uur en zijn uiterlijk om 15:00 afgelopen. In de agenda van de bijeenkomst kunt u zien op welk tijdstip welke standaard behandeld wordt.

Daarnaast worden teleconferenties gehouden waarbij besluiten genomen worden over zaken die op het discussieplatform aangedragen en eventueel reeds besproken zijn. Doel van de teleconferenties is de hoeveelheid discussie tijdens de reguliere bijeenkomsten te beperken en het makkelijker te maken voor deelnemers aan te haken door het beperken van overhead.

De teleconferenties staan gepland op

  • 21 mei van 10:00-11:30 uur
  • 9 juli van 10:00-12:00 uur
  • 5 november van 09:30-11:30 uur

Deze werkgroep is één van de overleggroepen van GEMMA Ondersteuning.

Actueel[bewerken]

De werkgroep richt zich op dit moment op het verwerken van ervaringen opgedaan tijdens de implementatie van de Zaak- en Documentservices. Deze punten zullen worden meegenomen in de volgende versie van de standaard welke nog dit jaar vastgesteld zal moeten worden.

Eerstvolgend overleg[bewerken]

Op 9 juli 2015 staat een overleg gepland in de vorm van een teleconferentie. De agenda staat hieronder:

  1. Welkom en mededelingen
  2. document.titel dubbel vervolg
  3. CMIS operaties inventarisatie
  4. CMIS operaties parameters in berichten
    Zijn er nog andere CMIS parameters die in berichten mee gestuurd moeten worden? Zo ja welke, kunnen we deze reeds invullen?
  5. Archivering/TMLO
  6. Documentversie en Documentversie ipv omgekeerd
  7. GeefZaakDetailsOpBSN
  8. Afsluiten en rondvraag


Vergaderstukken OUD

Laatstgehouden overleg[bewerken]

De meest recente bijeenkomst van de werkgroep vond plaats op 10 juni 2015. Hieronder de agenda en vergaderstukken van dit overleg.

Agenda

  1. Welkom en mededelingen
  2. Notulen vorige vergadering en actielijst
  3. Stand van zaken en planning
  4. Vaststellen inhoud release 1.1
  5. TMLO gegevens

    Pauze

  6. Wijzigingen StUF Testplatform en compliancy eisen (oa. CMIS)
  7. Afsluiten en rondvraag

Programma
- 10:00-12:00 Werkgroep Zaak- Documentservices
- 12:00-12:30 lunch
- 12:30-14:30 Werkgroep Documentcreatieservices

Vergaderstukken en presentaties OUD


Verslag Dit is nog niet voorhanden.

Leden[bewerken]

De werkgroep Zaak- en Documentservices kent de volgende leden:

  • Karl de Boer (JNet)
  • Roel de Bruin (Centric)
  • Leon Diepstraten (Gemeente Breda)
  • Gilbert Frijters (Gemeente Westland)
  • Hans Harskamp (Gemeente Woerden)
  • Erik de Lepper (Circle Software)
  • Björn Ramant (BCT)
  • John Rooijakkers (Pink Roccade)
  • Andy Verberne (Atos)
  • Michiel Verhoef (KING)
  • Wouter Wigman (Roxit)
  • Dennis de Wit (Pink Roccade)

Voorgaande overleggen[bewerken]

Per overleg treft u de vergaderstukken aan.

2016

2015

2017

Deze pagina is het laatst bewerkt op 6 jul 2015 om 15:36.