Werkgroep Zaak- Documentservices: verschil tussen versies

Geen bewerkingssamenvatting
Geen bewerkingssamenvatting
Regel 36: Regel 36:
#Afsluiten en rondvraag
#Afsluiten en rondvraag


Programma<br> - 10:00-12:00 Werkgroep Documentcreatieservices<br> - 12:00-12:30 lunch<br> - 12:30-14:30 Werkgroep Zaak- Documentservices<br>
Programma<br> - 10:00-12:00 Werkgroep Documentcreatieservices<br> - 12:00-12:30 lunch<br> - 12:30-14:30 Werkgroep Zaak- Documentservices<br>-->


'''Vergaderstukken'''
'''Vergaderstukken'''
{{ToonVergaderdocumenten|KV-ZSDMS 1.1|20150909}}-->
{{ToonVergaderdocumenten|KV-ZSDMS 1.1|20150909}}


==Laatstgehouden overleg==
==Laatstgehouden overleg==

Versie van 17 jun 2015 15:26


De werkgroep Zaak- en Documentservices richt zich op het beheer en de verdere ontwikkeling van het koppelvlak Zaak- en Documentservices.

De werkgroep komt in 2015 een viertal keren in persoon bijeen, te weten op

  • 25 maart (locatie Woerden)
  • 10 juni (locatie Geonovum)
  • 9 september (locatie Woerden)
  • 9 december (locatie nog niet bekend)

De bijeenkomsten van de werkgroep Zaak- en Documentservices zullen geclusterd worden met die van verwante standaarden zodat deelnemers die naar meer dan één werkgroep gaan minder tijd aan overhead zoals reistijd etc. kwijt zijn. De bijeenkomsten starten om 10:00 uur en zijn uiterlijk om 15:00 afgelopen. In de agenda van de bijeenkomst kunt u zien op welk tijdstip welke standaard behandeld wordt.

Daarnaast worden teleconferenties gehouden waarbij besluiten genomen worden over zaken die op het discussieplatform aangedragen en eventueel reeds besproken zijn. Doel van de teleconferenties is de hoeveelheid discussie tijdens de reguliere bijeenkomsten te beperken en het makkelijker te maken voor deelnemers aan te haken door het beperken van overhead.

De teleconferenties staan gepland op

  • 21 mei van 10:00-11:30 uur
  • 9 juli van 10:00-11:30 uur
  • 5 november van 10:00-11:30 uur

Deze werkgroep is één van de overleggroepen van GEMMA Ondersteuning.

Actueel[bewerken]

De werkgroep richt zich op dit moment op het verwerken van ervaringen opgedaan tijdens de implementatie van de Zaak- en Documentservices. Deze punten zullen worden meegenomen in de volgende versie van de standaard welke nog dit jaar vastgesteld zal moeten worden.

Eerstvolgend overleg[bewerken]

Op 9 september 2015 staat een overleg gepland. De agenda is nog niet bekend

Vergaderstukken OUD
Er zijn geen vergaderstukken toegevoegd

Laatstgehouden overleg[bewerken]

De meest recente bijeenkomst van de werkgroep vond plaats op 10 juni 2015. Hieronder de agenda en vergaderstukken van dit overleg.

Agenda

  1. Welkom en mededelingen
  2. Notulen vorige vergadering en actielijst
  3. Stand van zaken en planning
  4. Vaststellen inhoud release 1.1
  5. TMLO gegevens

    Pauze

  6. Wijzigingen StUF Testplatform en compliancy eisen (oa. CMIS)
  7. Afsluiten en rondvraag

Programma
- 10:00-12:00 Werkgroep Zaak- Documentservices
- 12:00-12:30 lunch
- 12:30-14:30 Werkgroep Documentcreatieservices

Vergaderstukken en presentaties OUD


Verslag Dit is nog niet voorhanden.

Leden[bewerken]

De werkgroep Zaak- en Documentservices kent de volgende leden:

  • Karl de Boer (JNet)
  • Roel de Bruin (Centric)
  • Gilbert Frijters (Gemeente Westland)
  • Hans Harskamp (Gemeente Woerden)
  • Erik de Lepper (Circle Software)
  • Björn Ramant (BCT)
  • John Rooijakkers (Pink Roccade)
  • Andy Verberne (Atos)
  • Michiel Verhoef (KING)
  • Wouter Wigman (Roxit)
  • Dennis de Wit (Pink Roccade)

Voorgaande overleggen[bewerken]

Per overleg treft u de vergaderstukken aan.

2016

2015

2017

Deze pagina is het laatst bewerkt op 17 jun 2015 om 15:26.