Werkgroep Zaak- Documentservices: verschil tussen versies

Geen bewerkingssamenvatting
Geen bewerkingssamenvatting
Regel 10: Regel 10:
* 14 september (locatie Woerden) van 9:30-13:00 uur
* 14 september (locatie Woerden) van 9:30-13:00 uur
* 14 december (locatie Woerden) van 9:30-13:00 uur
* 14 december (locatie Woerden) van 9:30-13:00 uur
 
<br>
De bijeenkomsten van de werkgroep Zaak- en Documentservices zullen geclusterd worden met die van verwante standaarden zodat deelnemers die naar meer dan één werkgroep gaan minder tijd aan overhead zoals reistijd etc. kwijt zijn. In de agenda van de bijeenkomst kunt u zien op welk tijdstip welke standaard behandeld wordt.  
De bijeenkomsten van de werkgroep Zaak- en Documentservices zullen geclusterd worden met die van verwante standaarden zodat deelnemers die naar meer dan één werkgroep gaan minder tijd aan overhead zoals reistijd etc. kwijt zijn. In de agenda van de bijeenkomst kunt u zien op welk tijdstip welke standaard behandeld wordt.  


Daarnaast worden teleconferenties gehouden waarbij besluiten genomen worden over zaken die op het discussieplatform (zie: https://discussie.kinggemeenten.nl/discussie/gemma/koppelvlak-zs-dms) aangedragen en eventueel reeds besproken zijn. Doel van de teleconferenties is de hoeveelheid discussie tijdens de reguliere bijeenkomsten te beperken en het makkelijker te maken voor deelnemers aan te haken door het beperken van overhead.
Daarnaast worden teleconferenties gehouden waarbij besluiten genomen worden over zaken die op het discussieplatform (zie: https://discussie.kinggemeenten.nl/discussie/gemma/koppelvlak-zs-dms) aangedragen en eventueel reeds besproken zijn. Doel van de teleconferenties is de hoeveelheid discussie tijdens de reguliere bijeenkomsten te beperken en het makkelijker te maken voor deelnemers aan te haken door het beperken van overhead.
 
<br><br>
De teleconferenties vinden plaats op  
De teleconferenties vinden plaats op  
* 19 mei van 10:00-12:00 uur
* 19 mei van 10:00-12:00 uur

Versie van 20 jan 2016 12:17

Inleiding

De werkgroep Zaak- en Documentservices richt zich op het beheer en de verdere ontwikkeling van het koppelvlak Zaak- en Documentservices. De werkgroep komt in 2016 een viertal keren in persoon bijeen, te weten op

  • 2 maart (locatie Woerden) van 9:30-13:00 uur
  • 22 juni (locatie Woerden) van 9:30-13:00 uur
  • 14 september (locatie Woerden) van 9:30-13:00 uur
  • 14 december (locatie Woerden) van 9:30-13:00 uur


De bijeenkomsten van de werkgroep Zaak- en Documentservices zullen geclusterd worden met die van verwante standaarden zodat deelnemers die naar meer dan één werkgroep gaan minder tijd aan overhead zoals reistijd etc. kwijt zijn. In de agenda van de bijeenkomst kunt u zien op welk tijdstip welke standaard behandeld wordt. Daarnaast worden teleconferenties gehouden waarbij besluiten genomen worden over zaken die op het discussieplatform (zie: https://discussie.kinggemeenten.nl/discussie/gemma/koppelvlak-zs-dms) aangedragen en eventueel reeds besproken zijn. Doel van de teleconferenties is de hoeveelheid discussie tijdens de reguliere bijeenkomsten te beperken en het makkelijker te maken voor deelnemers aan te haken door het beperken van overhead.

De teleconferenties vinden plaats op

  • 19 mei van 10:00-12:00 uur
  • 1 september van 10:00-12:00 uur
  • 17 november van 10:00-12:00 uur

Actueel

De werkgroep richt zich op dit moment op het verwerken van ervaringen opgedaan tijdens de implementatie van de Zaak- en Documentservices. Deze punten zullen worden meegenomen in de volgende versie van de standaard welke nog dit jaar vastgesteld zal moeten worden.

Eerstvolgend overleg

Nog geen overleg gepland.

Laatstgehouden overleg

Datum: dinsdag 20 februari 2018

Zoals eerder bekend gemaakt vindt de komende bijeenkomst van de werkgroep Zaak- Documentservices op dinsdag 20 februari 2018 plaats in Regardz La Vie, Utrecht. De bijeenkomst vindt plaats van 10.00 tot 13.30, en is inclusief lunch.
Eerder deze maand is ter voorbereiding het stuk Zaakgericht werken in GEMMA2 aan de werkgroep verstuurd, met daarbij de oproep om dit document waar nodig van commentaar te voorzien. . Dit document is bereikbaar op Gemma Online.
Mocht u dit nog niet gedaan hebben verzoek aan alle leden van de werkgroep dit document door te nemen en waar nodig van commentaar te voorzien, bij voorkeur op de "Denk Mee!’-pagina voor zaakgericht werken. Of anders op gemmaonline@vng.nl.

Agenda

Vergaderstukken

{{#smartzip: files=Reacties berichten extraElementen TMLO selectielijst.zip, ImZTC RGBZ Wijzigingsvoorstel Selectielijst 20170921.pdf, 20180220 verslag bijeenkomst ZDS.pdf, 20180220 Bijeenkomst ZDS.pdf,|label=Download lijst met documenten als ZIP-bestand|suffix=Laatst}}



Verslag

Leden

De overleggroep Werkgroep Zaak- Documentservices kent de volgende leden:

  • Karl de Boer (JNet)
  • Roel de Bruin (Centric)
  • Leon Diepstraten (Gemeente Breda)
  • Gilbert Frijters (Gemeente Westland)
  • Hans Harskamp (Gemeente Woerden)
  • Erik de Lepper (Circle Software)
  • Björn Ramant (BCT)
  • Toon Sweegers (Pink Roccade)
  • Andy Verberne (Atos)
  • Michiel Verhoef (KING)
  • Ernst-Jan Visser (Decos)
  • René Wanders (Decos)
  • Johannes Battjes (Roxit)


Voorgaande overleggen

Documenten

Document Metadata Versie Beschrijving Versiedatum
Zip.jpg Standaard testset Zaak en Documentservices 1.0 (ZIP-bestand, 3,38 MB) Metadata icon.jpg 1.3 In bewerking Koppelvlakstandaarden, Berichtenstandaarden 20170714
Zip.jpg Zaak- DocumentServices 1.1.02.zip (ZIP-bestand, 4,31 MB) Metadata icon.jpg 1.1.02 Onbekend Koppelvlakstandaarden, Berichtenstandaarden 20150707


Deze pagina is het laatst bewerkt op 20 jan 2016 om 12:17.