Beschikbaar stellen en verwerken klantcontacten

ArchiMate-modellen > Projectmodel Referentiearchitectuur Omnichannel > BusinessProcesses > Beschikbaar stellen en verwerken klantcontacten
Notice.png
Let op. Dit element is onderdeel van de projectarchitectuur Projectmodel Referentiearchitectuur Omnichannel en bestaat niet in de GEMMA

Eigenschappen
Elementtype     BusinessProcess
Label     Beschikbaar stellen en verwerken klantcontacten
Definitie     Klantcontacten tussen burgers of bedrijven en de organisatie worden verwerkt. De klantcontactgegevens (bijvoorbeeld de datum, tijd, kanaal en onderwerp) worden getoond via de beschikbare kanalen.
Object ID     fd4994f4-2fcc-4a1c-b331-6924d0567ea4
Object ID_nl     fd4994f4-2fcc-4a1c-b331-6924d0567ea4
Original ID     id-c64d9037c81b40c08eb31b25f5691ecc
Semanticsearch     beschikbaar stellen en verwerken klantcontacten
Relaties
ArchiMate-views
Komt voor op view    
Deze pagina is het laatst bewerkt op 6 mrt 2024 om 21:57.