Capabilities

Capabilities
Tijdens de dienstverlening heeft een organisatie veelvuldig contact met burgers en bedrijven in allerlei vormen. Organisaties kunnen hierbij interactieve dienstverlening bieden, waarbij de organisatie zelf de dienstverlening initieert of dat de dienstverlening wordt geboden naar aanleiding van een verzoek van een burger of bedrijf. (Capability) Bieden van interactieve dienstverlening Het op de hoogte stellen dat er berichten, taken of andere informatie beschikbaar is voor de burger of bedrijf. De organisatie is in staat om de burger of bedrijf hierop te attenderen. (Capability) Notificeren Verzoeken die een burger of bedrijf heeft ingediend bij een organisatie, worden op een zaakgerichte manier behandeld. De organisatie kan een overzicht bieden en detailinformatie vertsrekken van de lopende of afgeronde zaken die een burger of bedrijf bij die organisatie heeft. (Capability) Overzicht en inzage bieden van zaken Tijdens de behandeling van een aanvraag kan het nodig zijn dat een burger of bedrijf een activiteit moet uitvoeren voordat de organisatie verder kan met de behandeling van de aanvraag. De organisatie zet daarvoor een taak uit bij de burger of bedrijf. Ook kunnen taken binnen de organisatie uitgezet worden, als dat nodig is voor een verdere behandeling van de (aan)vraag (bijvoorbeeld een terugbelnotitie aan een collega). (Capability) Uitzetten van taken Vanuit de overheidsorganisatie wordt via een klantcontact informatie digitaal en elektronisch aan een burger of bedrijf verstuurd. De inhoud van de informatie wordt weergegeven als bericht. De organisatie kan een overzicht en detailinformatie bieden van de berichten die aan burgers of bedrijven zijn gestuurd of beschikbaar zijn gesteld. (Capability) Overzicht en inzage bieden van berichten De interactie tussen burgers of bedrijven en de overheidsorganisatie leidt tot klantcontacten. Een overzicht en detailinformatie van deze klantcontacten (of contactmomenten) kunnen aan zowel burgers, bedrijven als aan medewerkers aangeboden worden. In het overzicht is onder andere duidelijk op welk moment via welk kanaal over welk onderwerp contact met de burger of bedrijf is geweest. (Capability) Overzicht en inzage bieden van klantcontacten Deze svg is op 06-04-2024 07:16:20 CEST gegenereerd door ArchiMedes™ © 2016-2024 ArchiXL. ArchiMedes 06-04-2024 07:16:20 CEST
Klik hier om deze view op ware grootte te tonen.
Klik hier om de technische details van deze view te tonen.
Legenda




   
   
   

   
ArchiMate-view Capabilities
Elementtype  : ArchiMateView
Element-id  : ProjectmodelReferentiearchitectuurOmnichannel/0.5/id-d6b0f3ae-32e2-4fea-b4bc-e052e419ebde
ArchiMate-model  : Projectmodel Referentiearchitectuur Omnichannel
Label  : Capabilities
Publiceren  : GEMMA Online en redactie
Object ID  : d6b0f3ae-32e2-4fea-b4bc-e052e419ebde
Object ID  : d6b0f3ae-32e2-4fea-b4bc-e052e419ebde
Object ID_nl  : d6b0f3ae-32e2-4fea-b4bc-e052e419ebde
Original ID  : id-49d78d1373fe4939b755fada8cee5041
Semanticsearch  : capabilities
Elementen  : 
Relaties  : (Er is niets om te tonen.)
Deze pagina is het laatst bewerkt op 27 mrt 2024 om 14:57.