Eigenschap:Documentation

Type eigenschap
:
Text
Geldige waarden
:
Meerdere waarden toegestaan
:
Nee
Weergave op formulieren
:
Tekstvak
Initiële waarde
:
Verplicht veld
:
Toelichting op formulier
:
Subeigenschap van
:
Geïmporteerd uit
:
Formatteerfunctie externe URI
:

Klik op de button om een nieuwe eigenschap te maken:


Showing 50 pages using this property.
0
Deze view toont een model van de tweede fase van het bedrijfsproces 'toezichthouden', de voorbereidingsfase. In deze fase worden de uitvoerende toezichthouders geselecteerd en wordt een toezichtplan opgesteld.  +
Deze view toont een model van de eerste fase van het bedrijfsproces 'Behandelen melding incident of handhavingsverzoek', de intakefase.  +
Deze view toont een model van de eerste fase van het bedrijfsproces 'Behandelen melding incident of handhavingsverzoek', de intakefase.  +
Deze view toont een model van de eerste fase van het bedrijfsproces 'Behandelen melding incident of handhavingsverzoek', de intakefase.  +
Deze view toont een model van de tweede fase van het bedrijfsproces 'Behandelen melding incident of handhavingsverzoek'.  +
Deze view toont een model van de tweede fase van het bedrijfsproces 'Behandelen melding incident of handhavingsverzoek'.  +
Deze view toont een model van de tweede fase van het bedrijfsproces 'Behandelen melding incident of handhavingsverzoek'.  +
Deze view toont een model van de derde en laatste fase van het bedrijfsproces 'Behandelen melding incident of handhavingsverzoek'.  +
Deze view toont een model van de derde en laatste fase van het bedrijfsproces 'Behandelen melding incident of handhavingsverzoek'.  +
Deze view toont een model van de derde en laatste fase van het bedrijfsproces 'Behandelen melding incident of handhavingsverzoek'.  +
Deze view toont een model van de eerste fase van het bedrijfsproces 'opleggen sanctie', de intakefase.  +
Deze view toont een model van de eerste fase van het bedrijfsproces 'opleggen sanctie', de intakefase.  +
Deze view toont een model van de eerste fase van het bedrijfsproces 'opleggen sanctie', de intakefase.  +
Deze view toont een model van de tweede fase van het bedrijfsproces 'opleggen sanctie', de voorbereidingsfase. In deze fase wordt de situatie ter plaatse gecontroleerd, wordt onderzocht of sprake is van uitzicht op legalisatie of bijzondere omstandigheden, en wordt op basis van integrale afweging en hoor/wederhoor een voornemen tot (geen) sanctie opgesteld.  +
Deze view toont een model van de tweede fase van het bedrijfsproces 'opleggen sanctie', de voorbereidingsfase. In deze fase wordt de situatie ter plaatse gecontroleerd, wordt onderzocht of sprake is van uitzicht op legalisatie of bijzondere omstandigheden, en wordt op basis van integrale afweging en hoor/wederhoor een voornemen tot (geen) sanctie opgesteld.  +
Deze view toont een model van de tweede fase van het bedrijfsproces 'opleggen sanctie', de voorbereidingsfase. In deze fase wordt de situatie ter plaatse gecontroleerd, wordt onderzocht of sprake is van uitzicht op legalisatie of bijzondere omstandigheden, en wordt op basis van integrale afweging en hoor/wederhoor een voornemen tot (geen) sanctie opgesteld.  +
Deze view toont een model van de derde fase van het bedrijfsproces 'opleggen sanctie', de besluitfase. In deze fase worden zienswijzen op de concept handhavingsbeschikking verwerkt en wordt de definitieve handhavingsbeschikking opgesteld en vastgesteld.  +
Deze view toont een model van de derde fase van het bedrijfsproces 'opleggen sanctie', de besluitfase. In deze fase worden zienswijzen op de concept handhavingsbeschikking verwerkt en wordt de definitieve handhavingsbeschikking opgesteld en vastgesteld.  +
Deze view toont een model van de derde fase van het bedrijfsproces 'opleggen sanctie', de besluitfase. In deze fase worden zienswijzen op de concept handhavingsbeschikking verwerkt en wordt de definitieve handhavingsbeschikking opgesteld en vastgesteld.  +
Deze view toont een model van de vierde fase van het bedrijfsproces 'opleggen sanctie', de bekendmakingsfase. In deze fase wordt de handhavingsbeschikking verzonden aan de verantwoordelijke voor de activiteit waarop het sanctieverzoek betrekking heeft, krijgen belanghebbenden een afschrift, wordt de sanctie eventueel gepubliceerd en/of geregistreerd en worden vervolgacties geïnitieerd.  +
Deze view toont een model van de vierde fase van het bedrijfsproces 'opleggen sanctie', de bekendmakingsfase. In deze fase wordt de handhavingsbeschikking verzonden aan de verantwoordelijke voor de activiteit waarop het sanctieverzoek betrekking heeft, krijgen belanghebbenden een afschrift, wordt de sanctie eventueel gepubliceerd en/of geregistreerd en worden vervolgacties geïnitieerd.  +
Deze view toont een model van de vierde fase van het bedrijfsproces 'opleggen sanctie', de bekendmakingsfase. In deze fase wordt de handhavingsbeschikking verzonden aan de verantwoordelijke voor de activiteit waarop het sanctieverzoek betrekking heeft, krijgen belanghebbenden een afschrift, wordt de sanctie eventueel gepubliceerd en/of geregistreerd en worden vervolgacties geïnitieerd.  +
Deze view toont een model van de eerste fase van het bedrijfsproces 'toepassen sanctie', de intakefase. In deze fase wordt de ontvangen aanvraag geregistreerd en toegewezen, en wordt zo nodig aanvullende informatie opgevraagd en verwerkt.  +
Deze view toont een model van de eerste fase van het bedrijfsproces 'toepassen sanctie', de intakefase. In deze fase wordt de ontvangen aanvraag geregistreerd en toegewezen, en wordt zo nodig aanvullende informatie opgevraagd en verwerkt.  +
Deze view toont een model van de eerste fase van het bedrijfsproces 'toepassen sanctie', de intakefase. In deze fase wordt de ontvangen aanvraag geregistreerd en toegewezen, en wordt zo nodig aanvullende informatie opgevraagd en verwerkt.  +
Deze view toont een model van de tweede fase van het bedrijfsproces 'toepassen sanctie'.  +
Deze view toont een model van de tweede fase van het bedrijfsproces 'toepassen sanctie'.  +
Deze view toont een model van de tweede fase van het bedrijfsproces 'toepassen sanctie'.  +
Deze view toont een model van de tweede fase van het bedrijfsproces 'toepassen sanctie'.  +
Deze view toont een model van de tweede fase van het bedrijfsproces 'toepassen sanctie'.  +
Deze view toont een model van de tweede fase van het bedrijfsproces 'toepassen sanctie'.  +
1
https://www.digitaleoverheid.nl/overzicht-van-alle-onderwerpen/basisregistraties-en-stelselafspraken/stelsel-van-basisregistraties/twaalf-eisen-stelsel-van-basisregistraties/  +
3
Het generieke formaat waarin alle ingewonnen data wordt omgezet om vervolgens verwerkt te worden in een basisregistratie. Dit formaat zou moeten mappen op het generieke datamodel.  +
De 3D objectregistratie die het eindproduct is van het inwinnen van 3D data.  +
Derde partij Aanleverservice  +
Derde partij Aanleverservice  +
Een standaard voor het publiceren van kennisgevingen op het DRP platform.  +
Een standaard voor het publiceren van kennisgevingen op het DRP platform.  +
A
Aanduiding in verband met het verblijfsrecht van de vreemdeling.  +
Verzoek om toestemming tot uitvoering van een activiteit.  +
Een verrichting die gevolgen heeft of kan hebben voor de fysieke leefomgeving.  +
Definitie Een adresseerbaar object is een object waaraan formeel adressen kunnen en moeten worden toegekend: een verblijfsobject, standplaats of ligplaats. Is generalisatie van ligplaats standplaats verblijfsobject Toelichting Een object dat een adres heeft of krijgt. Adresseerbare objecten zijn: een verblijfsobject, een standplaats en een ligplaats.  +
Een door het bevoegde gemeentelijke orgaan als zodanig toegekende aanduiding van een VERBLIJFSOBJECT, een STANDPLAATS of een LIGPLAATS.  +
Een beredeneerde aanbeveling van een ketenpartner om een bepaalde keuze te maken bij de behandeling van een aanvraag.  +
AIG levering - Authentieke Inkomen Gegevens. Je kunt hiermee het verzamelinkomen of belastbare jaarloon opvragen van personen (gebruiker: CAK).  +
AIG service - Authentieke Inkomen Gegevens. Je kunt hier mee terugmelden op de BRI.  +
De door de Dienst Kadaster onderkende AKR codes voor kadastrale gemeenten  +
Bestuursorgaan van een waterschap.  +
Amsterdam heeft de use case "gebruiken" uitgewerkt in het hergebruik van de 3D registratie in het proces "aanvraag voor vergunning". Daarvoor is een aanvraag portaal gerealiseerd waarin een initiatief nemer de aanvraag kan doen voor de realisatie van een "object". In dit specifieke geval is er uitgegaan van een uitbouw / uitbreiding van een bestaand BAG-Object.  +
Algemene maatregel van bestuur waarin regels zijn openomen over de fysieke leefomgeving die niet in het omgevingsplan, de waterschapsverordening of de omgevingsverordening zijn opgenomen of die alleen daarin opgenomen mogen worden.  +
Deze pagina is het laatst bewerkt op 8 apr 2021 om 10:43.