City marketing en toeristische promotie

ArchiMate-modellen > GEMMA 2 > BusinessFunctions > City marketing en toeristische promotie
Eigenschappen
Elementtype     BusinessFunction
Label     City marketing en toeristische promotie
Definitie     Het strategisch promoten van een stad voor bedrijven en bezoekers
Toelichting     Bijv. het promoten van de stad via slogans, reclamemateriaal en social media content gericht op verbetering van het imago ("branding"). Vaak met als doel om bedrijven of burgers te wijzen op de kansen die de stad biedt op bepaalde terreinen. Waar het gaat om toerisme kan dit bijv. via toeristische stadsgidsen, social media, apps of radiospots.
Toelichting     Bijv. het promoten van de stad via slogans, reclamemateriaal en social media content gericht op verbetering van het imago ("branding"). Vaak met als doel om bedrijven of burgers te wijzen op de kansen die de stad biedt op bepaalde terreinen. Waar het gaat om toerisme kan dit bijv. via toeristische stadsgidsen, social media, apps of radiospots.
Object ID     f36fd494-e711-4ff3-a3fe-17b6c565bafb
Object ID     f36fd494-e711-4ff3-a3fe-17b6c565bafb
Object ID_nl     f36fd494-e711-4ff3-a3fe-17b6c565bafb,f36fd494-e711-4ff3-a3fe-17b6c565bafb
Original ID     id-f36fd494-e711-4ff3-a3fe-17b6c565bafb
Semanticsearch     city marketing en toeristische promotie
Deze pagina is het laatst bewerkt op 2 apr 2024 om 18:19.