Afhandeling klantcontactmoment

ArchiMate-modellen > GEMMA 2 > BusinessFunctions > Afhandeling klantcontactmoment
Eigenschappen
Elementtype     BusinessFunction
Label     Afhandeling klantcontactmoment
Definitie     Een contactmoment met een burger of werkgever vastleggen. Datum, reden contact. Resultaat contact, vervolg acties, en vervolgafspraken.
Object ID     acf4c752-d015-41d4-a7b7-d12cf10a6f06
Object ID     acf4c752-d015-41d4-a7b7-d12cf10a6f06
Object ID_nl     acf4c752-d015-41d4-a7b7-d12cf10a6f06,acf4c752-d015-41d4-a7b7-d12cf10a6f06
Original ID     id-acf4c752-d015-41d4-a7b7-d12cf10a6f06
Semanticsearch     afhandeling klantcontactmoment
Relaties
Deze pagina is het laatst bewerkt op 13 feb 2024 om 13:06.