Project omnichannel: verschil tussen versies

(Nieuwe pagina aangemaakt met '{{Cocreatie |Cocreatiepublicatie=Cocreatie |Redactiestatus=Actueel |GEMMAOnlinebeheerder=Beheerder omgevingswet }} __NOTOC__ Categorie:Projecten Het project Om...')
 
Geen bewerkingssamenvatting
 
(5 tussenliggende versies door dezelfde gebruiker niet weergegeven)
Regel 1: Regel 1:
{{Cocreatie
{{Publicatie
|Cocreatiepublicatie=Cocreatie
|Paginastatus=publiceren
|Redactiestatus=Actueel
|Redactiestatus=Actueel
|GEMMAOnlinebeheerder=Beheerder omgevingswet
|Wikibeheerder=Beheerder omgevingswet
}}
}}
__NOTOC__
__NOTOC__
Regel 9: Regel 9:
Het project Omnichannel helpt gemeenten bij het ontwerpen en implementeren van een omnichannel architectuur die bijdraagt aan een excellente dienstverlening. Hierbij richt de gemeente zich niet langer op het managen van de verschillende kanalen afzonderlijk, maar verschuift het accent naar het samenspel van álle kanalen. Door deze kanalen bij elkaar te brengen voeren we slimmer regie op interacties en zijn we meer wendbaar in de toekomst. De referentiearchitectuur is opgesteld vanuit business en informatie perspectief en bestemd voor dienstverleningsprofessionals, CIO's, Business Managers, architecten (enterprise, business, proces, informatie, data), CISO's, FG's, Privacy Officers en voor data professionals.  
Het project Omnichannel helpt gemeenten bij het ontwerpen en implementeren van een omnichannel architectuur die bijdraagt aan een excellente dienstverlening. Hierbij richt de gemeente zich niet langer op het managen van de verschillende kanalen afzonderlijk, maar verschuift het accent naar het samenspel van álle kanalen. Door deze kanalen bij elkaar te brengen voeren we slimmer regie op interacties en zijn we meer wendbaar in de toekomst. De referentiearchitectuur is opgesteld vanuit business en informatie perspectief en bestemd voor dienstverleningsprofessionals, CIO's, Business Managers, architecten (enterprise, business, proces, informatie, data), CISO's, FG's, Privacy Officers en voor data professionals.  


Zie de pagina [[Thema Omnichannel| Projectpagina Omnichannel]] voor een volledig overzicht
Zie ook de pagina [[overzicht referentiearchitectuur Omnichannel]].
 
<!-- Verweesde pagina [[Thema Omnichannel Landschap]] -->


{{Landingspagina
{{Landingspagina
|titel1 = Producten
|titel1 = Producten
|inhoud1 = De referentiearchitectuur bestaat uit de artikelen
|inhoud1 = De referentiearchitectuur bestaat uit de artikelen
* [[Media:Omnichannel referentiearchitectuur-def.pdf|Omnichannel referentiearchitectuur - versie 1.0]]  
* [[Media:Omnichannel referentiearchitectuur-def.pdf|Referentiearchitectuur - versie 1.0]]  
* [[Thema Omnichannel Ambitie|Omnichannel Ambitie]]  
* [[Omnichannel Ambitie|Ambitie]]  
* [[Thema Omnichannel Kaders Richtlijnen|Kaders, richtlijnen en standaarden]]  
* [[Omnichannel_Kaders_en_richtlijnen|Kaders, richtlijnen en standaarden]]


Verdiepingspagina's
Verdiepingspagina's
* [[Omnichannel Integraal Klantbeeld|Integraal Klantbeeld]].
* [[Omnichannel Integraal Klantbeeld|Integraal Klantbeeld]].
* [[Omnichannel MijnZaken|referentiearchitectuur MijnZaken]].
* [[Omnichannel MijnZaken|Referentiearchitectuur Omnichannel MijnZaken]].
* [[Omnichannel MijnServices|Referentiearchitectuur Omnichannel MijnServices]]


|titel2 = Meer informatie
|titel2 = Meer informatie
|inhoud2 =  
|inhoud2 =  
Externe bronnen:
Externe bronnen:
* [https://www.digitaleoverheid.nl/wp-content/uploads/sites/8/2020/07/nl-digibeter-2020.pdf digitale agenda van de overheid].  
* [https://www.digitaleoverheid.nl/wp-content/uploads/sites/8/2020/07/nl-digibeter-2020.pdf Digitale agenda van de overheid].  
* [https://www.vngrealisatie.nl/producten/omnichannel-dienstverlening handreiking ‘Omnichannel aanpak voor gemeenten’]
* [https://vng.nl/omnichannel Handreiking ‘Omnichannel aanpak voor gemeenten’] bij de bronnen
* [https://www.vngrealisatie.nl/producten/omnichannel-dienstverlening Innovatiegroep]
* [https://vng.nl/omnichannel Innovatiegroep]


|hoogte = 360px
|hoogte = 360px
}}
}}

Huidige versie van 9 apr 2024 om 02:01


Het project Omnichannel helpt gemeenten bij het ontwerpen en implementeren van een omnichannel architectuur die bijdraagt aan een excellente dienstverlening. Hierbij richt de gemeente zich niet langer op het managen van de verschillende kanalen afzonderlijk, maar verschuift het accent naar het samenspel van álle kanalen. Door deze kanalen bij elkaar te brengen voeren we slimmer regie op interacties en zijn we meer wendbaar in de toekomst. De referentiearchitectuur is opgesteld vanuit business en informatie perspectief en bestemd voor dienstverleningsprofessionals, CIO's, Business Managers, architecten (enterprise, business, proces, informatie, data), CISO's, FG's, Privacy Officers en voor data professionals.

Zie ook de pagina overzicht referentiearchitectuur Omnichannel.

Deze pagina is het laatst bewerkt op 9 apr 2024 om 02:01.