NUP Zaakgericht werken: verschil tussen versies

(Nieuwe pagina aangemaakt met '{{Cocreatie |Cocreatiepublicatie=Cocreatie |GEMMAOnlinebeheerder=Beheerder zaakgericht werken }} {{#customtitle:Dienstverlening, bedrijfsvoering en informatievoorzi...')
 
k (Tekst vervangen - "{{#customtitle:(.*)}}" door "{{DISPLAYTITLE:$1}}")
Regel 3: Regel 3:
|GEMMAOnlinebeheerder=Beheerder zaakgericht werken
|GEMMAOnlinebeheerder=Beheerder zaakgericht werken
}}
}}
{{#customtitle:Dienstverlening, bedrijfsvoering en informatievoorziening in relatie tot zaakgericht werken}}
{{DISPLAYTITLE:Dienstverlening, bedrijfsvoering en informatievoorziening in relatie tot zaakgericht werken}}
[[Categorie:In de praktijk]]
[[Categorie:In de praktijk]]
''<small>maart 2013</small>''
''<small>maart 2013</small>''

Versie van 5 nov 2017 09:53


maart 2013

Zaakgericht werken is vooral een bepaalde wijze van werken. Ondersteuning met effectieve informatie is evenwel een randvoorwaarde voor succes. Een technische taalbarrière en de complexiteit van de materie bemoeilijken vaak het gesprek tussen een informatiemanager en beslisser. De ICT-deskundige is vaak bezig met ‘alignment naar de business’ zoals dat heet. Daarbij is het lastig om de beslisser in de organisatie mee te nemen in de complexe materie. Het document 'Dienstverlening, bedrijfsvoering en informatievoorziening in relatie tot zaakgericht werken' (PDF-bestand, 3,84 MB) is een handvat om vanuit verschillende perspectieven te kijken naar de samenhang en hierbij de juiste accenten te leggen of te herkennen in uw organisatie. Vanuit een gemeenschappelijke taal en beeldmateriaal kunt u het gesprek voeren met de beslissers en de juiste keuzes voorleggen in uw organisatie in relatie tot zaakgericht werken.

NUP ZgWkn Themas en niveaus.png

Deze pagina is het laatst bewerkt op 5 nov 2017 om 09:53.