Attribuutsoort Klantcontacter

link naar de RDF versie van deze pagina
Informatiemodel ImZTC 2.2
Definitie Het eerste aanspreekpunt zijn voor vragen van burgers en bedrijven in het kader van de dienstverlening door de organisatie aan burgers en bedrijven. Nb. Met betrekking tot het zaakgericht werken betreft dit veelal het verzorgen van de intake van een vraag naar een product of dienst, het informeren over de voortgang van de behandeling van de zaak en het leveren van de uitkomst van de zaak.
Kardinaliteit 1..1
Onderdeel van Enumeration roltypeomschrijvingGeneriek
Definitie Het eerste aanspreekpunt zijn voor vragen van burgers en bedrijven in het kader van de dienstverlening door de organisatie aan burgers en bedrijven. Nb. Met betrekking tot het zaakgericht werken betreft dit veelal het verzorgen van de intake van een vraag naar een product of dienst, het informeren over de voortgang van de behandeling van de zaak en het leveren van de uitkomst van de zaak.



Toelichting



Deze pagina is het laatst bewerkt op 30 jan 2019 om 21:21.