10.2.2.3 Er zijn voor beide partijen eenduidige aanspreekpunten.

ID10.2.2.3
Type maatregelBIG Beheersmaatregel
BeschrijvingEr zijn voor beide partijen eenduidige aanspreekpunten.
AanvullendJa
Thema10 Beheer van Communicatie- en Bedieningsprocessen
Geeft invulling aan Doelstelling10.2 Exploitatie door een derde partij (10.02)
Geeft invulling aan ISO beheersmaatregel 10.2.2 Controle en beoordeling van dienstverlening door een derde partij
even als
  1. 10.2.2.1 Er worden afspraken gemaakt over de inhoud van rapportages, zoals over het melden van incidenten en autorisatiebeheer.
  2. 10.2.2.2 De in dienstverleningscontracten vastgelegde betrouwbaarheidseisen worden gemonitord. Dit kan bijvoorbeeld middels audits of rapportages en gebeurt minimaal eens per jaar (voor ieder systeem).



Deze pagina is het laatst bewerkt op 18 apr 2018 om 07:52.