Project omnichannel: verschil tussen versies

(Nieuwe pagina aangemaakt met '{{Cocreatie |Cocreatiepublicatie=Cocreatie |Redactiestatus=Actueel |GEMMAOnlinebeheerder=Beheerder omgevingswet }} __NOTOC__ Categorie:Projecten Het project Om...')
 
Regel 10: Regel 10:
  
 
Zie de pagina [[Thema Omnichannel| Projectpagina Omnichannel]] voor een volledig overzicht
 
Zie de pagina [[Thema Omnichannel| Projectpagina Omnichannel]] voor een volledig overzicht
 +
 +
<!-- Verweesde pagina [[Thema Omnichannel Landschap]] -->
  
 
{{Landingspagina
 
{{Landingspagina

Versie van 29 mrt 2023 02:01


Het project Omnichannel helpt gemeenten bij het ontwerpen en implementeren van een omnichannel architectuur die bijdraagt aan een excellente dienstverlening. Hierbij richt de gemeente zich niet langer op het managen van de verschillende kanalen afzonderlijk, maar verschuift het accent naar het samenspel van álle kanalen. Door deze kanalen bij elkaar te brengen voeren we slimmer regie op interacties en zijn we meer wendbaar in de toekomst. De referentiearchitectuur is opgesteld vanuit business en informatie perspectief en bestemd voor dienstverleningsprofessionals, CIO's, Business Managers, architecten (enterprise, business, proces, informatie, data), CISO's, FG's, Privacy Officers en voor data professionals.

Zie de pagina Projectpagina Omnichannel voor een volledig overzicht




Deze pagina is het laatst bewerkt op 29 mrt 2023 om 02:01.