Dienstverlening servicemanagement

ArchiMate-modellen > GEMMA 2 > BusinessFunctions > Dienstverlening servicemanagement
Eigenschappen
Elementtype     BusinessFunction
Label     Dienstverlening servicemanagement
Definitie     Het analyseren van de kwantiteit en kwaliteit van dienstverlening ten opzichte van gedefinieerde serviceniveaus en het op basis daarvan ondernemen van actie
Toelichting     Bijv. het vergelijken van gemeten wachttijdcijfers met gedane toegezeggingen in een klantenhandvest en het eventueel treffen van maatregelen bij tekortkomingen
Toelichting     Bijv. het vergelijken van gemeten wachttijdcijfers met gedane toegezeggingen in een klantenhandvest en het eventueel treffen van maatregelen bij tekortkomingen
Object ID     7cae587a-97ba-45b3-b747-ffaef8cb9359
Object ID     7cae587a-97ba-45b3-b747-ffaef8cb9359
Object ID_nl     7cae587a-97ba-45b3-b747-ffaef8cb9359,7cae587a-97ba-45b3-b747-ffaef8cb9359
Original ID     id-7cae587a-97ba-45b3-b747-ffaef8cb9359
Semanticsearch     dienstverlening servicemanagement
Deze pagina is het laatst bewerkt op 13 feb 2024 om 10:36.