Categorie:Principles
Pagina’s in categorie "Principles"
Deze categorie bevat de volgende 74 pagina’s, van de 74 in totaal.
A
- Afnemers ervaren uniformiteit in de dienstverlening door het gebruik van standaardoplossingen
- Afnemers hebben eenvoudig toegang tot de dienst
- Afnemers hebben inzage in voor hen relevante informatie
- Afnemers krijgen de dienstverlening waar ze behoefte aan hebben
- Afnemers krijgen gerelateerde diensten gebundeld aangeboden
- Afnemers kunnen de dienst eenvoudig vinden
- Afnemers kunnen erop vertrouwen dat de dienstverlener zich aan de afspraken houdt
- Afnemers kunnen erop vertrouwen dat informatie niet wordt misbruikt
- Afnemers kunnen input leveren over de dienstverlening
- Afnemers worden niet geconfronteerd met overbodige vragen
- Applicatiecomponenten voor kanalen en klantinteractie bevatten geen proceslogica
- Architectuurprincipe
B
C
D
- De gemeente garandeert een consistent resultaat ongeacht het gebruikte kanaal
- De gemeente heeft integraal zicht op de situatie van de klant
- De gemeente stuurt gericht op het gebruik van kanalen
- De klant ervaart de gemeente als één organisatie
- De medewerker van de gemeente denkt en werkt vanuit het belang van de klant
E
I
O
- Onze gemeente biedt de klant een goede informatiepositie
- Onze gemeente biedt de klant een goede informatiepositie
- Onze gemeente denkt vanuit de positie van de klant
- Onze gemeente denkt vanuit de positie van de klant
- Onze gemeente digitaliseert haar diensten en processen
- Onze gemeente digitaliseert haar diensten en processen
- Onze gemeente gaat op een vertrouwelijke manier met gegevens om
- Onze gemeente gaat op een vertrouwelijke manier met gegevens om
- Onze gemeente gebruikt generieke processen en functies
- Onze gemeente gebruikt generieke processen en functies
- Onze gemeente hergebruikt gegevens
- Onze gemeente hergebruikt gegevens
- Onze gemeente stelt openbare gegevens als open data beschikbaar
- Onze gemeente stelt openbare gegevens als open data beschikbaar
- Onze gemeente voert regie over uitbestede diensten
- Onze gemeente voert regie over uitbestede diensten
- Open. We geven inzicht wat er met de data gebeurt en hoe processen werken
- OPEN: We zijn transparant waar mogelijk
R
S
V
W
- We bedienen inwoners en ondernemers zo goed als mogelijk op het kanaal dat zij kiezen, vanuit het principe ‘online waar het kan en persoonlijk waar het moet’
- We bieden toegankelijke en begrijpelijke dienstverlening, zodat iedereen eenvoudig zaken kan doen met ons
- We maken gebruik van landelijke standaarden en oplossingen, waardoor onze dienstverlening eenduidiger, veiliger en goedkoper wordt
- We maken gebruik van nieuwe technologische mogelijkheden, zodat wij passende, proactieve dienstverlening kunnen bieden aan onze inwoners en ondernemers
- We werken zichtbaar samen met onze ketenpartners en mede overheden, zodat inwoners en ondernemers integrale dienstverlening ervaren